18 grudnia, 2012

Decoupage & patchwork

Dzień minął a dom wciąż nie doczekał się świątecznego klimatu,co nie znaczy że leniuchowałam.Wręcz przeciwnie!Tworzyłam nowy projekt teoretycznie już możliwy do pokazania światu jednakże fotki brak.Jak tylko zrobię to i opublikuję:)
Ale nie o tym miało być.
Trzy tygodnie temu na świat przyszedł pewien maleńki mężczyzna.
Na imię ma Kacper.
I to dla Niego właśnie powstał kufer z lekka patchworkowy.Wybrałam motyw konika na biegunach w multi kolorze i otoczyłam go  "malowaną" tkaniną.Szyty na miarę by mógł pomieścić pamiątki z dzieciństwa.Ażeby w środku nie było pusto poprosiłam scrapującą koleżankę o kartkę.
I tym samym przedstawiam Wam pewną zdolną Magdalenę z blogu papierowy pokój ,która wyczarowała fantastyczny scrap dla Kacperka.Kartka piękna.Przepiękna.Autorka zadbała o każdy nawet najmniejszy detal.Są przeszycia,delikatne błyszczenia,ćwiek trzymający fason kokardy.Jest i trzy de.Efekt całości rewelacyjny!








 








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...