19 grudnia, 2012

Pierniki

Uwielbiam gdy w domu unosi się ich mocny aromat.W moim przypadku połączony z równie przyjemnym aromatem kawy.W tym roku to już moje trzecie poczynania piernikowe.Poprzednie dwie partie zniknęły w mgnieniu oka!!Nic dziwnego bo natrafiłam na rewelacyjny przepis.Ciastka nie leżakują - co w tym momencie akurat jest ich wadą bo można pałaszować jeszcze cieplutkie.A kuszą oj kuszą:) Więc słodkie zamknięte szczelnie co by choinki doczekało!!Zachęcam Was do piernikowania,to naprawdę super zabawa!!

Pierniki

125 g margaryny Kasi
0,5 kg mąki tortowej
1,5 szkl. cukru pudru
niepełna szkl. miodu sztucznego
1 jajko
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 opakowanie przyprawy do pierników
2 łyżeczki kakao ( u mnie zastąpione 1 łyżeczką kawy mielonej)

Sypkie produkty posiekać z margaryną.Dodać płynne.Wyrobić jednolite ciasto.A teraz już tylko zabawa formą;)

Smacznego!!






 








A propo wystroju.Coś tam u mnie drgnęło.Dzisiaj pokaże papierowe tworki jakie poczyniłam- teoretycznie pasujące do stroju choinki ale o tym się przekonamy w Wigilię kiedy to drzewko mąż przyniesie z naszego lasu i dziewczynki ponarzucają na nie co nieco.Zaplanowałam minimalistyczny wygląd choinki w tym roku.Będzie świecić.Będą pierniki wisieć.Będą szydełkowe aniołki.I jabłka.I papierowe gwiazdy.I mam nadzieję że będzie taka "swojska"...















  




 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...