07 stycznia, 2013

Dość słodko będzie

Początek roku zaczęłam pracowicie.Niestety nie robótkowo.Ogólne poświąteczne porządki,czas wolny z dzieciaczkami i szykowanie urodzinowej imprezy dla starszej córki:)Czas stanowczo za szybko mi płynie!W międzyczasie przygotowuję niespodziankę na wymiankę miłosną i kończę kilka małych drobiazgów.Wszystko się tu z pewnością pojawi już wkrótce:)

Sporo czasu zajmują mi też kulinaria.Dziś powstały -na nadchodzący Dzień Babci i Dziadka w szkole- takie oto ciasteczka.






Przepis:

0,5 kg mąki
2 jajka
2 łyżeczki proszku do pieczenia
niepełna szklanka cukru
1 kostka masła

Wszystkie składniki zagnieść i wyrobić gładkie ciasto.Ciasteczka wykrawać kieliszkiem.Piec ok.8 minut w 180 st.C.Przełożyć marmoladą lub masą:)

Smacznego!

A teraz dalsza część słodkości z innej półki:) Chusteczniki i pudełka powstały na okoliczność kiermaszu rękodzieła.Te drugie idealnie się nadają by wrzucić tam kilka łakoci i sprawić radość najbliższym:)




















Na chusteczniku w maki wypróbowałam lakier matowy ale nie jestem zadowolona z efektu na kolorowych wzorach.Stanowczo wolę gdy pięknie błyszczą!Matowość pozostawiam przedmiotom postarzanym.

Pozdrawiam nowych obserwatorów:)i dziękuję za Wasze komentarze!Mobilizuje mnie to do dalszej pracy na blogu, mua:*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...