10 stycznia, 2013

Macie tak czasem?

Jeszcze do niedawna stale coś tworzyłam.Nowe pomysły tłukły się w mojej głowie o pierwszeństwo! Potrafiłam uczestniczyć w różnych wymiankach jednocześnie,poświęcać mojemu hobby całe wieczory,pracować zawodowo i zajmować się rodziną.
A w tym momencie moja wena i chęci gdzieś się ulotniły i nie chcą wrócić:/
Walczę z tym rzecz jasna i małymi krokami wywiązuję się ze zobowiązań jednakże nowości u mnie jak na lekarstwo.Mam nadzieję że to aura za oknem tak działa.Lubię zimę.Śnieżną,mroźną i słoneczną.A ta obecna w niczym jej nie przypomina:(Niestety...

Wpadłam do Was na chwilkę pochwalić się małym wieszakiem.Kolejny odnowiony i z brakującym kołkiem.W jego miejsce właścicielka wkręci piękny haczyk.Wieszak pobieliłam metodą suchego pędzla,w rowkach zostawiłam większą ilość farby w kolorze kości słoniowej.Całość polakierowana lakierem akrylowym matowym.Niestety na zdjęciach stale odbijała się lampa błyskowa a bez niej to już w ogóle nie mogłam fotki zrobić!









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...