30 stycznia, 2013

Miłosna wymianka cz.1

Mój prezent wymiankowy dotarł już do swojej właścicielki:)Z racji, że Iwonka pochwaliła się już nim na swoim blogu to i ja pokażę co takiego znalazło się w paczce.W tworzeniu prezentów postanowiłam być zarówno praktyczna jak i stworzyć coś miłego dla oka.Na pierwszy rzut poszedł prezent w technice decoupage.Oczywiście nie ma nic bardziej przydatnego w zimowe wieczory jak skrzyneczka z pysznie pachnącymi herbatkami;)wzór delikatny dopełniony kropkami i koronką.Ot romantycznie-jak sądzę:



Nie mogłam się oprzeć delikatności białego haftu,który Iwona będzie mogła wkomponować w swoje nowe mieszkanko.Myślę,że shabby styl się w nim pojawi i tym samym powstał taki mały obrazek.Ramka postarzona i ozdobiona lnianym serduszkiem.Wpierw drewienko pomalowane czekoladową farbą akrylową następnie kanty potraktowane świecą i pomalowane jaśniutką wanilią.Później już tylko papier ścierny i gotowe:




 Małe filcusie już pokazywałam na swoim blogu i są one początkiem większej kolekcji jak sądzę.Filc w arkuszach już do mnie jedzie tylko poczta jakąś krętą drogę wybrała.Ja cierpliwa jestem.Spoko.Dam im czas:)


 W tym słoiczku zamknięte są małe przydasie,jego wieczko dodatkowo ozdobiłam serduszkiem, które spokojnie może posłużyć za igielnik:


 I najlepsze...mniam.
Dla osłody i ogrzania się bo zima jeszcze jakiś czas z nami zostanie:



Cieszę się że dotarłyście do końca postu :D
U mnie odwilż.Ale to nic bo mam kilka zaczętych prac i taka pogoda jest w sam raz by mieć wymówkę i nie musieć wychodzić z ciepłego domciu.Pozdrawiam:*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...