19 stycznia, 2013

Prezenty i filcowe maleństwa




Za oknem zima szaleje na całego:)cieszę się bo to pogoda w sam raz na trwające u nas ferie!Córki zadowolone-a jakże!!
Dziś chwalę się prezentami jakie otrzymałam od pewnej zdolnej Bożenki. Obydwie korzystając z laby jaką mają nasze dzieci spotkałyśmy się i wypiłyśmy pyszną kawę,koleżanka nie omieszkała użyć elementu zaskoczenia czyli obdarować mnie kompletem z kameami.Jest piękny.Bożenka z wielką starannością wykonuje swoje prace,nie ma w nich miejsca na niedopracowanie:)


 



                                                                                

Z kolei moje dziewczyny dostały od cioci ocieplacze.A że uwielbiają spódnice i sukienki nawet zimą to są one idealnym prezentem,zarówno estetycznym jak i praktycznym.Dziękujemy Kochana:)









Zakończę miłymi dla oka kolorami.Lubię połączenie turkusu i różu.Moje pierwsze próby filcowe.Z pewnością nie ostatnie!





Zapisałam się na rozdawajkę u Basi



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...