27 lutego, 2013

Przedwiośnie

Pamiętacie że takowe istnieje?Zdaje się ze właśnie do nas przyszło.Na pierwszym miejscu radosna wzmianka o tym co za oknem.W górach ni to zimowo ni ciepło i słonecznie.W powietrzu czuć lekki zapach trawy przepychającej się między śniegiem a i będąc dziś w Żywcu widziałam przebiśniegi.Ach jak przyjemnie:)i słoneczko świeciło!A o 6 rano słychać było delikatny świergot lotnych istot!!

Nr 2 pt. Robótkowo - u mnie bardzo spokojnie.Trochę filcu się pojawiło by stworzyć ozdoby do włosów dla małych dziewczynek.Poza tym len.Dużo lnu.Ale to grubszy temat i dopiero zaczynam.Powstaną albumy podobne do tych z ostatniego postu ale najpierw czeka mnie haftowanie imion.Ociągam się z tym niesamowicie-bo z powodu braku tuszu w drukarce haftuję patrząc na wzór w monitorze komputera i męczy to mój wzrok.Ale daję rady.Jak zawsze.

A po trzecie-kuchnia.Mam czas na to by serwować domownikom pieczywo własnego wyrobu.Głównie bułeczki bo te znikają w mgnieniu oka!Były już cebulowe,z makiem,z otrębami...ale hitem są z masłem czosnkowym,które też oczywiście sama przygotowuję.Mniam...na zdjęcie załapały się akurat ślimaki z otrębami:)
























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...