03 lutego, 2013

W prezencie-dla małych i dużych

Mam taki dzień że najchętniej to bym się z kubkiem gorącej kawy wcale nie rozstawała!By przełamać to niedzielne leniuchowanie wpadam do Was na chwilkę by pokazać trochę dekupaży i nie tylko.Zostałam poproszona o komplet dziecięcych pudełek-dla chłopca i dziewczynki.Dla maleńkiej panienki wybrałam wróżkę i mnóstwo słodkiej krateczki.Stópkowy charms zdobi kokardkę a z przodu umieściłam filcowy kwiatek.Kanciaste stereotypowo uznałam za bardziej męskie więc przetarłam je niebieską farbą,wieko ozdobiłam słynnym już motywem z bajki 'Auta' i dodałam mały filcowy samochodzik.W całości wyglądają tak:







 
 
Teraz zupełnie z innej beczki.Dosyć dawno Bożenka dała mi podstawkę pod broszkę.Miał powstać jakiś maleńki dekupaż jednakże pomyślałam o czymś zupełnie innym.I tym samym wyniuchałam różany hafcik,dookoła przyszyłam koronkę i koraliki,całość podszyłam filcem by się dobrze trzymało.W zamierzeniu miała być w góralskim stylu lecz wyszło raczej kolejne shabby tym razem garderobiane;)Zdjęcia wklejam na różnym tle.Nie mogłam się zdecydować na którym lepsze...i tadam.Niespodzianka w sieci Bożenko ;D


 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...