21 marca, 2013

Jajko materiałem oklejone...

Jeśli ktoś myślał że obklejenie styropianowego jajka lnem należy do prostych zadań temu mówię że się grubo pomylił!!Najpierw szukałam wskazówek w necie i kiedy już myślałam, że wszystko wiem przystąpiłam do ozdabiania.I tu pierwszy zonk.Wycięcie odpowiedniej ćwiartki materiału bardzo trudne.Wyszło nie wyszło.Tak na zmianę.Oczywiście wszystkie mankamenty odpowiednio zataiłam;)Jakiś czas temu dostałam od znanej Wam już Bożenki śliczną koronkę misternie szydełkowaną,złożona z maleńkich serc.Piękna i urocza!I tak czekała na swój czas gdyż najzwyczajniej było mi żal jej użyc:/Teraz wpasowała sie idealnie okalając sobą zajączka, który przykicał na ową lnianą pisankę.Ma też kolegę(wiadomo kto tworzył-no Bożenka rzecz jasna;)przysiadł na pisance i już się zadomowił.Ma piękne pastelowe kolorki!Całość prezentuje się o tak:












Gdyby któraś Czytelniczka potrzebowała wzorek królika piszcie śmiało!Prześlę na maila!! 

A na koniec coś na obiad:)U mnie dzisiaj pierogi z serem na słodko,z odrobiną kandyzowanej skórki pomarańczy...

 
...i śmietanka obowiązkowo...

 

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...