09 marca, 2013

Kartonaż i prywatna wymianka

Pozazdrościłam Iwonie-z resztą kolejny już raz-i zabrałam się za ozdobienie pudełka po butach techniką kartonażu.Do pracy zachęcił mnie również mój nowy zakup w postaci skrawków lnu w mega okazyjnej cenie!Użyłam materiału w kolorze jasnego brązu a przody pudełka zdobią kartoniki z wiosennymi budkami i kwiatami.I tym samym tasiemki mają swoje nowe ŁADNE miejsce.Myślę już nad kolejnymi pudełkami:)







Tymczasem poświęciłam trochę czasu na naukę rozety o ile tak to się nazywa?!Użyłam do tego własnoręcznie przygotowanego papieru scrap.Na kartkę A4 położyłam kolejno folię spożywczą i jedną warstwę serwetki papierowej,całość przykryłam papierem śniadaniowym i przeprasowałam żelazkiem na dość wysokiej temperaturze.Przyznam że ten sposób mnie zachwycił i powstało już kilka takich papierów które z pewnością wypróbuję również do drewnianych pudełek!






W piątek natomiast otrzymałam miły prezent od WredUli.Oglądając niedawno jej blog podpatrzyłam że wykonała fantastyczne stroje dla lalek Monster High.Mimo ,iż ja nie jestem ich zwolenniczką to moje dziecko wręcz przeciwnie,na szczęście tylko jednej-Draculaury.Dla tejże właśnie lalki Ula zrobiła sukienkę i śliczny kapelusz-niby jej pierwszy ale powiem Wam że cudny!Nie wygląda na pierwowzór!Do tego wszystkiego sporo słodkości i kawy:)Kochana Ulo w tym miejscu pragnę bardzo Ci podziękować,takie osoby jak Ty sprawiają,że widzę piękno tego świata!Że są jeszcze serca wspaniałe jak Twoje!DZIĘKUJE BARDZO!W imieniu swoim i Darii:)Mój prezent dla Ciebie jest już gotowy do wysyłki i pofrunie w poniedziałek!








































Dzisiejsze popołudnie poświęciłam  na zasianie różnorodnych kwiatów do rozsadników,efekty tej pracy pokażę w piękne słoneczne dni lata :D




Jak zapewne zauważyliście niestety nie ma zdjęć:/aparatu brak:/nowy zakup mnie czeka.

Ps.Aktualizacja;)aparat póki co pożyczony.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...