13 marca, 2013

Pomożecie?

Dziewczyny moje Kochane!!To jest fragment maila jaki otrzymałam od Pani Krystyny:

...
W tej chwili właśnie pilnie potrzebujemy rzeczy na kiermasz.Powiedziałam Marlence(r.Witkowskich),że na pewno jej coś załatwię.Na razie odpowiedziało mi 7 osób.Trzy z nich wysłały-kartki,serwetki do koszyczka i jajka.Dzisiaj rano dostałam kolejna przesyłkę dla nich(jajko) i dla Emilki(biżutki)

A teraz Ty napisałaś.Ale się cieszę.

Jak ratowaliśmy Michałka Sporka,napisałam do 100 blogów z rękodziełem prośbę o 1 rzecz.Nie wiem ile osób odpowiedziało,a ile przesłało apel dalej.W każdym razie Michaś nazbierał łącznie ponad 300 tys. zł na leczenie w Niemczech i właśnie zaczęli leczenie.

Wierzę w to,że Witkowskim też się uda.Marlena i Piotr są w wieku moich dzieci a jej chory tato jest w moim wieku.Po prostu musi się udać
...

Może są wśród blogowiczek Panie które chciałyby pomóc?Wystarczy drobiazg:)Byle świąteczny;)

Oto blog Krysi !!!Zajrzyjcie koniecznie!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...