16 marca, 2013

Prywatna wymianka z WredUlą cz.2

Choć za oknem znowu mroźno i śnieżnie to u mnie bardzo cieplutko:)A to za sprawą Uli która dziś bardzo mnie wychwaliła na swoim uroczym blogu.Kochana bardzo się cieszę, że prezent dotarł i się podoba.Dziękuję również za wszystkie Twoje miłe słowa na temat mój i moich tworków:)A oto co zrobiłam dla Ulki:


Zeszyt wykonany techniką  kartonażu z użyciem zarówno brązowego lnu jak i  kartoników.Do tego sówkowy charms.Kiedy ja już zeszyt na wymiankę miałam gotowy to otrzymałam maila od Uli, napisała mi że chciałaby coś z sowami bo zauroczyły Ją ostatnimi czasy.A ja z uśmiechem spojrzałam na prostokątną formę:)taka mała telepatia:)a reszta to już przydasie i słodkości - jednych i drugich nigdy za dużo!


 



Uleńko raz jeszcze bardzo Ci dziękuję za wspaniałą wymiankę:)

Mogę Wam zdradzić że już dosć długo szykuje kolejny post.Będzie to fotogeniczna zabawa do której zaprosiła mnie Lejdi -Ana. Zajrzyjcie na jej foto odpowiedzi!GENIALNE!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...