02 marca, 2013

Wymianka miłosna cz.2 i...niespodzianka

 W wymiance organizowanej przez Morrorę otrzymałam prezenty wykonane przez Nią samą.Jak widać główny podarek jest już w użyciu:






 plus kilka herbatek i czekolada na gorąco;)w przepiśniku już widnieją zapiski na temat drożdżowych wypieków,a przydasie na pewno wykorzystam do swoich prac.

Kolejną niespodziankę otrzymałam od Bożenki ,która pewnego dnia zupełnie mnie zaskoczyła informacją iż mojej ręki potrzebuje!?Bo i na coo?!?Jak się okazało miałam przymierzyć mitenki które dla mnie zrobiła a o których ja już od dawna marzyłam:):):)Chyba możecie sobie wyobrazić jaka ja byłam zadowolona widząc je po raz pierwszy,na dodatek moje ulubione kolory turkus i popiel:)Same podziwiajcie,proszę bardzo...




 ...a do płaszcza taka oto broszka...

 Dziękuje dziewczyny bardzo!!!Sprawiłyście mi ogromną radość,cieszę się że Was poznałam;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...