03 maja, 2013

Biała lilia i różowa stokrotka

Prosty haft to fantastyczny początek każdej pracy.Uwielbiam ten moment!Gdy zobaczę wzór i już widzę oczyma wyobraźni efekt końcowy:)Tak było tym razem ale nie zawsze tak jest,bo z kolei po prostocie wzięło mnie na wspomnienia jak to haftowałam pościel dziecięcą haftem cieniowanym-a była to moja praca dyplomowa!Odkopię ją kiedyś i Wam pokażę!Wracając do przeszłości wzięłam się za wyhaftowanie wróżki w dziewczęcych kolorkach.Sympatyczna jest ale za nic nie mam pojęcia jak się za nią zabrać by kolejny album był utrzymany w stylu poprzednich.Pomyślę, pokombinuję...

tu początki


 Nowy album...





i mały element łączący w postaci kokardki:)





A na deser drożdżowe z serem i kruszonką...częstujcie się:)


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...