22 maja, 2013

Drewniana półka i wiklinowy koszyk z decou w tle

Gdzie ten piękny maj!?U mnie albo deszcz albo burza albo spiekota!!!Nic normalnego... a mi się marzy słoneczko i lekki wiaterek,kocyk i dobra kawa na świeżym powietrzu:)ech roztkliwiam się niepotrzebnie.Niczego nie zmienię.

Konkrety w takim razie.

Była stara półka i koszyk z najprawdziwszej wikliny.Przedmioty odsiedziały swoje pod balkonem narażone na -właśnie- działania atmosferyczne.Wystarczył jeden sms od koleżanki z pytaniem "jak odnowić starą skrzynkę" i spojrzałam łaskawie na te solidne moje starocie.Doradzam a sama zostaję w tyle.Więc zakasałam rękawy,pędzel w dłoń i oto co powstało.Postarzony mebelek z decou w tle.Bo tej techniki ostatnio brakuje w mojej pracowni...








Następnym razem postaram się pokazać przedmioty w wersji 'przed' i 'po' :) żałuję że tym razem o tym nie pomyślałam!

Ps.Jak tylko półka zawiśnie dodam więcej zdjęć:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...