05 maja, 2013

Jest taki stary stół...

co pamięta moje dzieciństwo.Choć nie tylko.Pamięta początki domu mojej babci bo tam też miał swoje miejsce.Ma szufladę która mieściła same skarby.Uwielbiałam w niej szperać.Babcia lubiła to trochu mniej.Ale pozwalała.Kochana.Łezka się kręci...jest ON bardzo ważny.Najważniejsza pamiątka.Niestety ma też inną historię.Ktoś chciał go mieć u siebie.Miał prawo.Ktoś go zniszczył.Nie miał prawa.Ja odzyskałam.I naprawię!Dzisiejsze popołudnie jest słoneczne więc wyniosłam staruszka na balkon i ... zaczynamy!!!Kolejną historię:)




 Zaczęłam od czyszczenia szuflady i tu spotkała mnie niespodzianka!Wiedziałam, że rzeźbę Dzieciątka wykonała siostra mojego dziadka ale nie wiedziałam kto wykonał sam stół.W słońcu zobaczyłam mizerny napis ołówkiem-podpis wykonawcy!!Uwierzycie!?Jaki wspaniały dzień:)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...