23 maja, 2013

KILKA drobiazgów

Brrr...pogoda nie rozpieszcza!Więc w domowym zaciszu... --tak wiem bzdura totalna!cisza przy dwójce rozrabiających dziewczyn jest nieosiągalna ;D --
jednakże udało mi się zawiesić półkę i pomalować kilka rzeczy jasnym podkładem.Co z tego wyjdzie pokażę niebawem.
Choć ten kawałek drewna miał inne przeznaczenie to uległam namowom córki i wisi nad jej łóżkiem na przydasie,a ma ich MNÓSTWO!!!




Niedawno kupiłam kilka ;D zawieszek w beads.pl/ .Polecam sklepik!Miła obsługa i szybka wysyłka. Dotychczas drobiazgi siedziały w ciemnej mało dekoracyjnej kopercie i dziś stworzyłam im nowy domek.Poszło SZYBKO.O tak!Uwielbiam takie ozdabianie w 3 minuty;)Pomogły mi w tym papierowe tasiemki-prezent od męża z zagranicznych wojaży;)





Zdobyłam też skrzynki po truskawkach takie mini.Na pewno się przydadzą bo jakże!!Choćby do ćwiczeń transferu a później ozdoby balkonu.

W wersji 'przed' i 'po'
























A teraz wracam do różowego haftu cichutko śpiewając ...parasolki nanana parasolki...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...