09 maja, 2013

Ogród,stół,przesyłka i album-tygodniowy misz masz

Kolejny pracowity tydzień.Pogoda sprzyja pracom ogrodowym,a te zdają się nie mieć końca;)ale uwielbiam to!!Oczywiście zarezerwowałam też trochę czasu na renowację stołu.I tu chciałabym Wam dziewczyny serdecznie podziękować za wszystkie komentarze,ciepłe słowa...witam nowe Obserwatorki mojego bloga!Jest mi bardzo miło że interesuje Was to co piszę i pokazuje:)Dziękuję:*
Początki były trudne.Dziękuję za poradę aNie ,zaglądnijcie do Niej naprawdę warto:) Na dziurę w stole mozolnie nakładałam warstwy szpachli a w międzyczasie czyściłam szufladę i wstępnie ją pomalowałam.Mam już wyobrażenie jak stół ma wyglądać.Tyle że co najmniej miesiąc poczeka na nowe nogi i tym samym mam sporo czasu na szpachlowanie i malowanie blatu.Koniec gadania, zobaczcie same!!!


Hmm...stopa weszła w kadr.

Dziękuje również Marcie za prezent:)Wszystko piękne i starannie wykonane:)Całusy dla Pomagiera przesyłam:*


 Wykonałam też album komunijny...









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...