14 maja, 2013

Zaczerpnięte inspiracje

Uwielbiam oglądać Wasze twórcze prace,podziwiam Waszą pomysłowość w dekorowaniu przestrzeni i czerpię z Waszego świata mnóstwo inspiracji przerabiając je u siebie.Dzisiejszy post pod znakiem cudownej osoby jaką jest Isza-Sza.Serdecznie polecam Wam zajrzeć do Jej pięknej szuflady...zakochacie się!!! Tak jak ja!!!Od początku nie mogłam się oprzeć głównie pięknym transferom jakie powstają z jej rąk i postanowiłam się pouczyć,pierwsze efekty na balkonie...tym samym zdjęcia kwiatów zgłaszam do zabawy jaką Wam reklamowałam o TU:)

Jeszcze sporo ćwiczeń przede mną bo blado mi grafiki wyszły ale bynajmniej mam już jasne doniczki tworzące  miłe zestawienie z różnokolorowymi kwiatami.Na jednej doniczce widać koronkę wokoło tak to zrobicie.














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...