07 czerwca, 2013

'Kącik Małej Sowy'

Wdzięczny tytuł, prawda?Choć nie <tylko> o sowach będzie;) a raczej o małej pracowni w której powstają materiałowe cuda!

Dzisiejsze przedpołudnie spędziłam w towarzystwie Agatki-miłej i twórczej osóbki-szyjącej Pani samouk z poprzednich postów. Nie mogłam ot tak po prostu posiedzieć bo koniecznie chciałam Wam pokazać choć kilka rzeczy z jej wyrobów:)A i skrawek mieszkania w które po cichu wkrada się styl shabby!

Zapraszam więc do obejrzenia twórczości z 'Kącika Małej Sowy'



Na początek serca szyte 'na odwrót':)





Wypełnienie koszyczka i mała dawka wystroju:)



Napis 'home'-piękne pastelowe kolory:)




Gwóźdź programu czyli Pani Sowa łapiąca dawno niewidziane promienie słońca:)




Do pary Pan Sowa...


i Koty Szproty:)




 Są i koleżanki sowy wersja 'mini' w elektryzujących kolorkach!!!





A na deser...truskawki:)Proszę częstujcie się:)






To tylko niewielka część ślicznych szmaciaczków jakie miałam okazję dziś zobaczyć:)

 Napawajcie oczy niesamowitą ilością barw i komentujcie proszę!!Wasze ciepłe słowa będą dodatkową zachętą by Agata dołączyła do blogowego świata:)

A jeśli któraś praca wyjątkowo się Wam spodobała można zakupić pisząc do mnie maila.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...