06 czerwca, 2013

Kuferek dziewczęcy ale już nie dziecięcy

Takie właśnie założenie przyjęłam tworząc kolejną pracę decou.Owa Julia wkrótce obchodzić będzie siódme urodziny.I owszem dziecko!no ba!ale w swoim otoczeniu poszukuje już kobiecych wzorców...mam nadzieję że delikatne kwiaty i stonowany Paryż jej to wszystko dadzą:)wieko pomalowane na shabby tyle że podkładem była pięknie pachnąca podczas malowania farba 'bajkowy róż' z Dekorala a boki malowałam z pomocą taśmy papierowej.Banalny pomysł zaczerpnięty od Margo:) Niby nic ale sama o tym nie pomyślałam :D Tak więc pasy już miałam ale żeby je uwypuklić potraktowałam je delikatnie farbą z opóźniaczem do akryli.Daleko mi jeszcze do perfekcji w tym temacie-kolejny trudny obszar do zdobycia:) Całość przedstawia sie o tak:








Hmmm...HK to już tradycja hihi


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...