23 czerwca, 2013

Wyróżnienie

Zerknęłam właśnie na bloga a tu spotkało mnie miłe wyróżnienie od aNy :) 





Zasada przekazania wyróżnienia ...nie można przekazać wyróżnienia osobie, od której się je otrzymało i należy opisać siebie w kilku zdaniach .

Ja ograniczę się do kilku słów:


...pomysłowa domatorka z kubkiem kawy w dłoni...


Wyróżnienie przekazuję dziewczynom, które są dla mnie kopalnią wiedzy i pomysłu dekoracji wszelakich

i moja ulubiona szydełkowa Pani Bocia

Mam nadzieję dziewczyny,że ucieszycie sie równie bardzo jak ja.Takie zwrócenie uwagi na czyjąś twórczość bardzo mi się podoba jednakże nie przekazuję wyróżnień,które są 'wymagające'-tak jakoś nigdy nie znajduję na to wolnej chwili.Ale już kiedyś o tym pisałam;)nie będe Was zanudzać!!

Miłej niedzieli:*

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...