15 lipca, 2013

Transferowo - biało - kolorowo

Kolejny deszczowy dzień:/skończyłam zamówione tacki i szkatułkę.Nieskomplikowane wymagania miała Mała Sowa.Tylko biel,napisy i w kilku przypadkach zdekupażowane różyczki.Mnóstwo przyjemnej pracy-tym bardziej ,że sama kocham takie klimaty.Zdjęć lepszych nie mam:/ światła!!!pilnie potrzebuję plizzzz...


Na początek szkatułka z czarnym oczkiem




Ta taca akurat jest moim własnym wymysłem na potrzebę chwili.
Jest w niej wszystko...malowanie,przecieranie,transfer,dekupaż...środek na wysoki wręcz lustrzany połysk:)




Wracamy do bieli.Efekt lekko shabby na czystej barwie drewna



Do kompletu konik


i przybornik



Czarno na białym



i szarość z kolorem



Pospieszyłam się z tym wpisem bo jest to mała wymianka z Agatką.Jednakże mam nadzieję że mi wybaczy bo akurat mam czas...wiem że rzeczy dla mnie są już uszyte i rychło się nimi pochwalę:)

Witam nowe Obserwatorki,odwiedziłam Wasze blogi i miło mi że tak zdolne osóbki zerkają na moje prace!!
Dużo słońca życzę wszystkim czytelnikom:)
niech się stanie LATO!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...