09 września, 2013

Biurko

Już jest!Prawie gotowe.Jeszcze czeka na przykręcenie uchwytów.Stare-nowe biurko do pokoju córki.


Mąż wykazał się nie lada cierpliwością by zetrzeć lakier z powierzchni mebla.Ale efekt jest wart poświęcenia.Niestety nie mam zdjęcia jak biurko wyglądało gdy trafiło w nasze ręce ale tu możecie zobaczyć już wyczyszczone i rozkręcone na części pierwsze.




Z całą pewnością malowanie lakierobejcą jest o niebo przyjemniejsze na świeżym powietrzu;)


 Na właściwym miejscu prezentuje sie tak:


Inspirację zaczerpnęłam u  Iszy ,której blog jest dla mnie istną kopalnią wiedzy w temacie staroci;)

Dziękuję;)

Połączenie koloru tik z bielą przypadło Darii do gustu bardziej niżeli wcześniejszy pomysł róż z popielem.Przy okazji do kompletu zrobiłam krzesło.W wersji pierwotnej całe białe.Czeka na poduchę ale to już nie ode mnie.Prawda Sówko ??

 

Środek szuflady wyłożyłam papierem o zapachu lawendy.


To moja pierwsza 'większa robota'. Jestem zadowolona ;) a to najważniejsze.Choć w przyszłości będzie więcej bieli.Stanowczo.

Pozdrawiam Was serdecznie i do kolejnego sklikania....będzie różowo.Tyle mogę zapowiedzieć!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...