01 września, 2013

Dożynki Maków Podhalański 2013

Pierwszy raz miałam okazję uczestniczyć w organizacji tytułowej imprezy:)

Wszystko co widzicie na zdjęciach to dzieła rąk naszych.Stworzone z tego co zrodziła nasza ziemia.Bo mimo iż Maków ma nadane prawa miejskie to w kilku jego zakątkach mieszkają gospodarze.Prawdziwi tacy co siano do kopy kładą i snopki stawiają!!Kocham czas żniw.I mimo iż my nie mamy gospodarstwa to szczerze podziwiam moich sąsiadów...bo uwierzcie praca na roli to ciężki kawał chleba!!

Nie dopisała tylko pogoda.Ale nie przeszkodziło to w dobrej zabawie;)

Tradycyjnie wieniec dożynkowy wieziony furmanką...


 

tak,tak to ja. Lepszego ujęcia niestety brak a chciałam pokazać co nieśli MŁODZI żeńcy.Grabie,cep,kosa...



Tu m.in.moja córka Daria.


Pozdrawiam Kochane Czytelniczki i dziękuję za miłe słowa pod ostatnimi wpisami.Coś mi się zdaje, że moja wena powraca niczym szkoła :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...