13 grudnia, 2013

Bombki crack dwuskładnikowy cd.

Po długiej przerwie pojawiam się na chwilkę by pokazać Wam, że nie marnuję czasu i działam twórczo.Powstały bombki -jak w tytule-oraz kuferki i pudełka.
Te pierwsze wymagały ode mnie mnóstwa cierpliwości,nie zaprzyjaźniłam się z crackiem na tyle by go pokochać jednakże efekt jest zadowalający i z pewnością jeszcze się w moich pracach pokaże.











Niestety nie wszystkie pudełka załapały się na fotografię -- bo zamówione na szybko i tak też oddane --

ale mój niewątpliwy faworyt miał swoją chwilę sławy przed obiektywem i tym samym prezentuję pojemnik na świąteczne ciasteczka -- farba to waniliowy Flugger i cieniowania tuszem dla scraperek kolor czekoladowy --








Pozostałych tworków pokazać nie mogę bo stanowią one podstawę świątecznych prezentów,same rozumiecie;)

Ps.Wygrałam wspaniałe Candy u Oli Wu :) -- zostałam obdarowana cudownymi prezentami w tematyce decoupage i słodkościami -- DZIĘKUJĘ :*


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...