16 lipca, 2014

Wyzwanie - dzień 3

Temat:


 - 10 rzeczy, które lubię i 10, których nie znoszę -

Zacznijmy od przyjemności :)
 

 1.słoneczne poranki - jak ten dzisiaj - i kawę o szóstej rano
2.słodkości - nie wyobrażam sobie dnia bez czekolady
3.być uśmiechnięta - po prostu
4.gdy jeansy pasują bez przymierzania :P tylko za rzadko się to zdarza
5.sezonowość naszego klimatu - co wiąże się z zamiłowaniem do ogrodnictwa
6.się opalać leżąc w pełnym słońcu - pod warunkiem, że nie ma wokoło mnóstwa owadów
7.zwiedzać najbliższe okolice-bo poznać własny kraj to podstawa
8.jazdę na rowerze
9.o!! jajecznicę :) - uwielbiam
10.długie wieczory gdy w domu zapada cisza a ja zamykam się w pracowni :)

 Natomiast w mniej przyjemnym tonie.


   
1.pochmurnych dni i słabej kawy
2.kaszy mannej na rosole :P
3.ludzi z natury negatywnie nastawionych do życia - aczkolwiek staram się by na ich twarzach zagościł uśmiech
4.zakupów w sklepach odzieżowych - zwłaszcza w zimie gdy chęć przymierzenia czegoś skutecznie zwalcza ubiór na tzw.cebulkę :)
5.gdy pogoda płata figle - zamiast słońca w maju...śnieg :(
6.insektów
7.długiej jazdy samochodem - jaka ja jestem później zmęczona
8.gdy moje córki kolejny raz mówią : 'nie chce mi sieeee'... - bez komentarza.
9.chamstwa - ogólnie
10. hmm...urzędów wszelakich - zwłaszcza polskich.

Muszę Wam się teraz do czegoś przyznać...
nie sądziłam że ten temat przysporzy mi tyle problemu.

Wahałam się długo jak go potraktować.
Powaga czy przymrużenie oka?
Wyszło coś pomiędzy ;) 

I dziękuję :* Wam :* że tu jesteście :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...