18 lipca, 2014

Wyzwanie - dzień 5


Temat:


 - mój typowy dzień -
 łohoho...to żeś Ulka pojechała :D
ale przebrnę i przez to. 

Moje dni dzielą się na te w pracy i poza nią ;)
 Pracuję 12 godzin co drugi dzień.

A kiedy już mam te 36 godzin wolnego to...
 wstaję bladym świtem bo nie cierpię straconego poranka.



Piję kawę.Tak.Na pusty żołądek.Podobno niezdrowo.
Ale jest to mój jedyny nałóg więc się usprawiedliwiam. 

Są wakacje, dzieciaki śpią dłużej.
Hmmm powiedzmy do 7:30.
Też skowronki :/




I rusza machina...

mleko przynieść bo sąsiadka podoiła krowę,
śniadanie zjeść.

Mąż całymi dniami buduje NASZ dom :):):) i wszyscy chcą pomagać...



Dzieci mają czas wolny,czytaj...następuje chaos.
Po godzinie już myślę co na obiad.
Chaos zostaje sam sobie.
Obiad gotowy.
 Jest 13-ta.
20 minut spokoju.Bo jedzą.
O i posprzątać.Więc godzina z głowy.
Czas wolny.



 



Córki,siostrzeniec i siostrzenica biegają w zależności od pogody dom/pole,bawią się, krzyczą, kłócą, znowu bawią ... - i tak na zmianę.Częstokroć są rowery,spacery...uwielbiamy:)



 Po czym chwila w pracowni.Przed komputerem.
W tym czasie dzieciaki gdzieś już na polu.Wychodzę na balkon.Wołam.Sprawdzam gdzie echo ich głos niesie...bo my niby w mieście ale jednak na wysokich obrzeżach,wiejskich raczej...

i podwieczorek.Za chwilę kolacja.

Kąpanie.Paciorek.Spanie.

Hahaha sama w to nie wierzę.Od nowa wołania,krzyki,zabawy albo i niee.
okej. Godzina 21 więc KONIEC spać :):):) 



A ja rozciągam się relaksująco i czmycham do pracowni.
Jak teraz właśnie.

Do północy czas zleci szyyybko.Za szybko.
A poranek tuż,tuż.
Nowy dzień,nowe wyzwania.

Uwielbiam:)

I zastanawiam się bo nie uwzględniłam np.zakupów.Ale to dlatego, że w dniu wolnym staram się nie jeździć po sklepach.Tracić tak cenny czas ?...o nie.
Choć jak mus to mus ;) nie ma się co zarzekać.

Lubię tą moja codzienność.Póki zdrowie i siły cieszę się , że na pytanie 'co tam?' ja odpowiadam 'stara bieda' bo jak nowa ostatnio przyszła to do dziś jej oswoić nie umiem :'


ps.świetne to wyzwanie,co?
dzięki :*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...