12 sierpnia, 2014

DIY

Wszyscy mają DIY mam i JA :)

Pamiętacie że budowa naszego domu trwa w najlepsze??Właśnie mąż jest na etapie przybijania podprzybitki.Padło na kolor biały i tym samym z odpadów już pomalowanych powstała tabliczka na...sama nie wiem na co :D ale jest.

Zabieramy się do pracy.

Deseczki są?

Są :)


Czyścimy je lekko papierem ściernym i sklejamy - wybrałam zwykły klej wikol.Sprawdzony i w stu procentach pewny ;) Tym samym klejem smarujemy deski i przyklejamy papier scrap z wybranym deseniem.U mnie deski.Białe.No ba!




Równe obcięcie brzegów uda nam się z pomocą papieru ściernego ;) By zabezpieczyć papier przed uszkodzeniami potraktujmy go klejem do decoupage.


Mając gotową podstawę przystępujemy do ozdabiania :) Pamiętacie różyczki z materiału? Znalazłam świetny kurs jak je zrobić . Dzielę się nim z Wami :) Zrobiłam kwiatów kilka,do tego sznurek lniany,parę guzików... i tadam:





Koniec :*

Czy się Wam taki pomysł przyda to nie wiem ale zabawę miałam przednią :)
 Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za Waszą obecność tutaj :)

Zapraszam Was również na funpage Dekuferka gdzie już wkrótce ogłosimy kolejne CANDY :) zdradzę Wam tylko , że będzie ono w kolorach mięty i błękitu...

:*



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...