20 października, 2014

--Creative Blog Tour--

Na kilku blogach czytałam ciekawe teksty dziewczyn
publikowane z okazji tejże zabawy.

Dawno nie uczestniczyłam w żadnej --brak czasu-- ale ta jest moim zdaniem ciekawa.
Blogując stałam się osobą publiczną.A to z kolei zobowiązuje mnie
by choć trochę dać się poznać.

Zaproszenie otrzymałam od pewnej zdolnej kobitki.
Szyje cuda,dzierga i pięknie pisze.
Ma dobre serce,otwarta na świat,uprzejma dla drugiego człowieka.
Zapewne uśmiecha się pięknie.

Część powyższych faktów sprawdziłam osobiście:)

Mowa tu o blogowej koleżance pod pseudonimem

 Dziękuję :*
 Czas na pytania i odpowiedzi:)

1.Nad czym obecnie pracuję? 
Pierwsza myśl, która się nasuwa to 'nad czym ja teraz NIE pracuję?' :) Ale konkretnie.
Na stole w pracowni serwetki w róże i waniliowa farba.
Powstaje kuchenny komplet.
 


2.Czym moja praca różni się od innych w tej branży? 
Zapewne bardzo się nie różni w technice.
Ale jest coś co uwielbiam w decoupage i co sprawdzam oglądając prace twórczych kobiet.
Gładkość.Powłoka lakieru na tyle gruba by dawała lustro.
Nie lubię zagnieceń,no chyba że zamierzone są ;)
Uwielbiam dopracowanie.Umieszczenie szczegółu.Maleńkiego elementu,który będzie dla tej jednej jedynej pracy wyjątkowy. 
Częstokroć kropki nad 'i' szukam dłużej niżeli tworzę całą skrzyneczkę.


3.Dlaczego piszę(bloga)o tym co tworzę(robię)?
 Odkąd tylko pamiętam uwielbiałam zapisywać pamiętniki,zeszyty,notatniki,kalendarze.
W posiadaniu miałam także całe mnóstwo różnych piór i długopisów.
Po prostu to lubię.
                            A teraz cieszę się, że pisząc i pokazując fotografie mogę kogoś zainspirować.
 

via pinterest
  4.Jak odbywa się mój proces tworzenia(pisania)? 
 och różnie.
Najłatwiej gdy zamówienie jest konkretne.
Natomiast gdy po prostu mam ochotę coś stworzyć to siadam w pracowni , rozglądam wokoło 
i czekam kiedy zaświeci się żarówka :)

Myślałam by opublikować zdjęcie pracowni...Ale.
To nie ten czas ;)
Uwierzcie na słowo.

Do zabawy zapraszam:
* moją fantastyczną i bardzo pomysłową koleżankę  Małą Sowę


* zdolną i bardzo skromną zarazem Edytkę dzięki której moja kolekcja anielska poszerzyła się o piękną miętową anielicę:)


oraz
* Bożenkę , pięknie dziergającą kobietę wielu talentów,która co rusz mnie zaskakuje :)



Bawcie się dobrze  ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...