15 października, 2014

DIY - świąteczne ozdoby z filcu

Ale mieszam :) lato,jesień...i już zima??
A co tam!Czas ucieka!

Dziś chcę Was zachęcić do spędzenia miłego popołudnia z dziećmi.

W przygotowaniu postu pomogła mi córka,
fotografowała -jak umiała- moje poczynania filcowe.
Sama też chętnie sięgnęła po igłę i nitkę.

Jednym słowem połączyłyśmy przyjemne z pożytecznym:)

-DIY bombka choinkowa z filcu-

1.Wycinamy kształt *u mnie* bombki -i tu polecam grafikę googla- ja drukuję kształty z dziecięcych kolorowanek o czym pisałam przy okazji tego posta :)



2.dekoracyjne obszycia--to nic innego jak drobniutka fastryga--czyli igła z nitką i do dzieła ;)





3.nie wszystko trzeba doszyć.Kawałek filcu imitujący śnieg dokleiłam z pomocą niezastąpionego




4.dopracowujemy szczegóły takie jak dziurka na sznurek 
--podgrzewam drucik nad świeczką i gorącym wypalam otworek--
ozdobniki wszelakie w moim przypadku kokarda




5.doszywamy kokardkę, mocujemy sznurek i voila :)
gotowe!!


 Mam nadzieję,że zachęciłam Was choć troszkę do działania :) 

A jeśli nie to nic nie szkodzi!!

W Dekuferku będzie można takowe nabyć już niedługo ;)







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...