19 listopada, 2014

-- DIY --

Dzisiaj troszkę popłynęłam ...
Udało mi się przy pracy zrobić zdjęcia na poszczególnych etapach działania
i zamykam je w małym DIY.
Zainspirowana TYM :)

Zapraszam na pakowanie prezentu!
Potrzebujesz:
- torebkę papierową
- skalpel/nożyk do tapet
- taśmy papierowe czy co tam tylko masz klejącego ładnego
- ozdobniki wg własnej wyobraźni.

Do dzieła zatem :)


A na koniec pochwalę jeszcze moją niespełna dziewięcioletnią córkę , 
która dostając zaproszenie na urodziny do koleżanki
zamiast myśleć co Jej kupić zapytała mamę co dla Niej zrobić ;)

I tak wspólnymi siłami powstał mini sekretarzyk.

Pomysł w całości Darii -- 
ja pomogłam naklejać motyw i malować imię oraz koty.



a w środku :)

Ps. Zdradzę Wam mały sekret...
będzie CANDY :)
Choć zaskoczę Was bo takie mało kuferkowe się zapowiada :*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...