09 listopada, 2014

Transfer and what for a Christmas tree?

W odpowiedzi na pytania o transfer na moich pracach:
-długo szukałam odpowiedniej metody.Odpowiedniej dla mnie -- zaznaczam.Bo jest ich wiele.

Ja wybrałam to MEDIUM.

Z jego pomocą odbijam wybraną grafikę na kuferek i -- tu prywatna uwaga --
czekam 12 godzin.Nie przyspieszam pracy suszarką itp.
Bo szybkość już nie raz zniszczyła moje zmagania z transferowaniem.
Wiem, że można ale ja nie stosuję.

Później cierpliwie roluję papier.
Jeśli zdarzy się niechciana wpadka ze zdarciem grafiki zawsze można podmalować akrylami ;)

Dziękuję również za prywatne uwagi o moim niedopracowaniu.
Jestem osobą, która lubi konstruktywną krytykę więc takowej się nie bójcie :)
Piszcie co byście zmienili co dodali a co ujęli!!
To dla mnie ważne.

A co nowego - starego pokażę dzisiaj?

Od pokazania Wam mojego świątecznego DIY minęło troszkę czasu
i ilość filcowych ozdóbek na choinkę 
zwiększyła się ;)

Oto parę z nich na sesji z wiankami Małej Sowy ;)




Dziękuję za kolejne miłe słowa na temat moich prac :*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...